vergi levhalı yasal jigolo ajansı

  

Jigolo Ücretsiz Kayıt Olduğundan Beni Aradılar 400 TL Para İstiyorlar Vip Ajans Jigolo J 25.000 TL Kazanacaksın Deyip 11.000 TL Paramı Aldı Vip Ajans Jigolo Ücretsiz Jigolo Sitesi jigolositesi.com.tr İptal Sorunu Vip Ajans Jigolo Yanıltıyor jigolositesi.com.tr Yanlış Başvuru Yüzünden Para İsteniyor! Vip Ajans Jigolo Ücretsiz Dediler Yanıltıldım, Para Kesecekler! Ne yapabilirim, ajansımıza yapmış olduğunuz başvurunuzun iptali sağlanmıştır. +90541195** bu numara bana geri dönüş sağladı. Jigolo adı altında bende hatalı şekilde müracaat yaptım beni aradılar bende durumumu açıkladım üyeliğiniz iptal ettik 1 hafta sonra yineleme aradılar 800 TL


jigolo ajansı


 bir ödemeniz var dediler sonra bana 9 sitede daha üyeliğiniz var dediler 2000 TL sonra gitgide para arttı 3500 TL istiyorlar şimdi de kanuni dava ... Benim telefon numarama bugün"YASAL takıp sayın üye : kullanmış olduğunuz numara üzerinden başvurunuzun iptali sağlanmadığı için asliye ceza mahkemesi tarafınca dosya masrafı dahil 12.000 TL tazminat davası ve 2 yıldan 4 yıla kadar mahpus cezası ve ayrıyeten tebliğ yönlendirmesi yapılacaktır. Vermezseniz sizi mahkemeye veririz. Jigolo Başvuru yapmış benim telefonum üstüne benden müracaat bedeli 400 TL istiyorlar. Benim dahi adını yeni duyduğum bu siteye birisi benim numaramla kayıt olmuş. 


Üyeliğimi iptal edin yazılı bir şekilde dile getirdim yoksa mahkemeye müracaat etmek mecburiyetinde bırakmayın ne kadar yersiz bir aplikasyon. Yanlışlıkla üye oldum jigolo sitesinin iptalini istiyorum yardımcı olmanızı istiyorum bir numaradan SMS atılıp cayma bedeli isteniyor ve benim haberim dahi yok ve bundan kurtulmak istiyorum bildirim ve icra tipi şeyler ifade ediliyor gerekenin yapılmasını istiyorum. Benim haberim olmadan jigolo sitesine kaydım yapılmış ve telefonu açtıktan sonra jigolo sitesine kayıt olmuşsunuz dendi. 1120 TL karta gelecek para istediler verdim görüştüğüm bayan 6000 TL hesabıma yatırdığı için yineleme 3000 TL daha istediler bir daha aramadım paramı geri istiyorum o parayı zor buldum ben. Ardından müzakere için 1700 TL istediler.


 Ben verecek alarak o parayı ödedim lütfen şikayetimi duyun lütfen yardımcı olun ben ödediğim bo... Bunu kabul etmiyorum. Sitemizi görüşme ederek ve kullanmaya devam ederek çerez tüketimine tasdik vermiş kabul edilirsiniz. Lütfen üyeliğimin iptalini gerçekleştirmenizi arz ederim iptal et. Yasal takip sayın üye: kullanmış olduğunuz numara üzerinden başvurunuzun iptali sağlanmadığı için asliye ceza mahkemesi tarafınca dosya masrafı dahil 12.000 TL 2 yıldan 4 yıla kadar hapi... Tüm şunlar ardından finans departmanı adı altında aranılıp 2500 teminat bedeli daha istediler. Ben siteyi merakımdan görüşme ettim ad tür ad numara istendi site için fakat rastgele bir ücret yahut kayıt parası masrafı hiç bir şey karşıma çıkmadı siteye girdim şimdi bana ileti atılıyor mahkemeye verileceksin diyerek insanları enayimi arı sanmışsınız anlamadım karşınızda arı biri olsa esasen paray... 


Üye oldun diyerek beni aradılar ben hiç bir yere üye olmadım kardeşim milleti yanıltıyorsunuz olamaz bu insanlığa sığmaz hemen hemen rastgele bir yere üyeliğim varsa iptal edilsin bu nedir hemen iptalini sağlayın hemen iptal edilmesini istiyorum. Bana SMS olarak bu türlü bir şey geldi aradım numarayı neymiş kanuni olmayan siteye kaydolmuşsunuz diyorlar. Ben bu türlü bir şeye kaydolmadım diyorum, evine bildirim geldiği zaman derdini bize değil savcıya anlatırsınız diyorlar). ABONE OL Son dakika haberi: İnternette ilanı verip 6 ayda 9 milyon liralık vurgun yapan çete çökertildi. Kumpas ekibinin beyin takımının CHP'li Belediye çalışanları olduğu meydana çıktı. CİNSEL İLİŞKİDEN PARA KAZANMA HEVESLİSİ ERKEKLER FENA TUZAĞA DÜŞTÜ! İŞTE ÇETENİN KADIN ÜYELERİNİN AKILALMAZ YÖNTEMİ Kumpas kuruluyor, çetede bulunan kadınlar döneme giriyor ve bakın neler oluyor CHP'Lİ BELEDİYENİN ÇALIŞANLARI... 


İki çete üyesinin CHP'li Beylikdüzü Belediyesi'nde çalıştıkları meydana çıktı. 91 kuşkulu ile alakalı, "Suç İşlemek Amacıyla Örgüt Kurma, Suç İşlemek Amacıyla Kurulan Örgüte Üye Olma ve Nitelikli Dolandırıcılık" suçlarından dava açıldı. Sözde müşteri ile jigolo görüşürken araya giren davet merkezi yetkilisi, "Daha çok görüşmek için üyelik standardınız yeterli değil. Tuzağa düşen yüzlerce şahıs, 5'er bin lira sunarak gold paket satın aldı. Kişilerin bilgilerini alan çete üyeleri ikinci planı döneme soktu. "Size yardım edeceğiz" yalanıyla tıpkı hesaba para yatırılmasını sağladı. Sonrasında şayet operasyonun butonuna basıldı. ile irtibatı bulunduğunu, böylelikle dosyaya giren ses kaydı tapelerinin oluştuğunu savunurken, H.Ç. şayet jigololarla konuştuğu tapelerin hatalı anlaşıldığını, tek derdinin operasyonda yakalananların dost çevresini kullanmak olduğunu ve böylelikle jigololara ayda 5-6 adet vasıta sattığını meydana koydu. ABONE OL  

GOLD AJANS

 

 Kayıtlar  Son dakika... VIP yahut Gold üyelik için extra para Gelen bir son dakika haberine göre, İstanbul’dahi elebaşılığını Ç.Ö.’nün yaptığı bir çete internet sitelerine ilanları veriyordu. Hürriyet Gazetesi’nden Çetin Aydın’ın haberine göre; günde beraber olduğu bayanlara göre 2 ile 5 bin TL arasında para kazanabileceği belirtiliyordu. VIP İÇİN EKSTRA PARA Bu aramadan sonra çete üyesi diğer bir şahıs döneme girerek beraber olacağı bayanın üyelik gerektirdiği, bu nedenle kayıtta verdiği paraya ilave olarak yeni para yatırması gerektiği söyleniyordu. İstenen bu parayı yatırdıktan sonra dahi hesabına beraber olacağı kadınla alakalı para yatırılacağı söylenerek telefon kapatılıyordu. Başın belada fakat biz sana yardım edeceğiz. Bu görüşmelerden sonra dahi ilişki koparılıyordu


. SADECE 30 ŞİKÂYETÇİ Çete üyelerinin kazandıkları paralarla gösterişli bir hayat sürdükleri tespit edildi. Çeteden 30 şahıs şikâyetçi olurken, yüzlerce kurbanın hem dile düşmemek üstelik aileleri ve yakın çevrelerinin duymasından çekindikleri için şikâyetçi olmayı tercih etmedikleri de tespit edildi. El konulan gösterişli araba adedi 4’ten 11’e yükseldi. Kayıt yaptıran şahıslardan devamlı para istenirken ayrılmak isteyenlerden de cayma adı altında paralar istendiği meydana çıktı. İşte onlardan bazıları: Hamit : Üyeliğimi iptal etmesini istiyorum, paramı geri versinler 5400. Eren : İnternetten kayıt oldum aradılar ve bir bayan ayarladılar, o dahi benimle konuştu


. Antalya'dahi jigolo aradıklarını bildiren internet siteleri açıp buraya girenlerden gold, gümüş ve bronz üyelik adı altında para alıp hilekarlık yapan 4'ü bayan 9 şahıs, adliyeye sevk edildi. Antalya'ya getirilen kuşkuluların 2 senede onlarca site kurduğu, bu sitelere başvuran ve jigolo olmak isteyenlerden üyelik adı altında para alarak dolandırdıkları tespit edildi. isimli kadınlar, 4 gün süren sorgularının ardından 'kabahat işlemek hedefiyle teşkilat kurmak', 'teşkilat faaliyetleri kapsamında vasıflı hilekarlık yapmak' suçlarından adliyeye sevk edildi. Çete üyelerinin günde onlarca bireyi tıpkı yöntemle dolandırdığı, günlük ortalama 7 bin ile 10 bin TL arasında kazanç sağladıkları tespit edildi.


 Jigolo sitesine operasyon: 15 gözaltı Bursa odaklı 3 ilde düzmece sertifika ve düzmece vergi levhası kullanılarak jigolo sitesi yöneten ve vatandaşları 1 milyon 500 bin lira dolandıran 15 şahıs yakalanarak gözaltına alındı. YÜKSEK PARA VAADİ ŞANTAJLA VURGUN DÜĞMEYE BASILDI SAHTE BELGELİ (İHA) Sitemizde bulunan yazı , video, foto ve haberlerin her hakkı saklıdır. Yapılan teknik takip ve çalışmalar neticesinde kimlikleri tespit edilen 8 şüphelinin yakalanmasına yönelik İstanbul, Tekirdağ ve Sivas illerinde tıpkı anda operasyon düzenlendi. Dolandırıcıların müştekilerin yolladığı bilgi ve görüntülerle, bu konuyu aile ve sosyal etrafına duyurarak kendilerini yayma edecekleri tarafında tehdit ve şantaj yaparak dahi kazanç sağladıkları tespit edildi. İkametlerde uygulanan aramalarda 4 adet durağan disk, 4 adet laptop pc, 8 adet cep telefonu ve aniden çok sim kart ele geçirildi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

en iyi jigolo sitesi

güvenilir jigolo siteleri